Известие

Collapse
No announcement yet.

къде се намира датчика..........?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • къде се намира датчика..........?

    колеги,къде се намира датчика който ми показва температурата на двигателя вътре на таблото,колкото и да загрее мотора си показва около 55 градуса.възможно ли е само датчика да е прецакан и аз да си мисля че колата не загрява достатъчно.или цялата работа си идва от термостата.или пък тоя датчик е на самия термостат.термостата ми е за смяна,това го знам,но все пак за 1 час,градско каране трябва да дигне на поне 70-80градуса,така си мисля.та затова питам,ако е отделно този датчик да си го поръчвам и него.благодаря предварително,на който ме светне по въпроса.
    __________________
    156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
    147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
    159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

  • #2
    При мен е забит в термостата, но при дизела може да е съвсем различно....
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
      колеги,къде се намира датчика който ми показва температурата на двигателя вътре на таблото,колкото и да загрее мотора си показва около 55 градуса.възможно ли е само датчика да е прецакан и аз да си мисля че колата не загрява достатъчно.или цялата работа си идва от термостата.или пък тоя датчик е на самия термостат.термостата ми е за смяна,това го знам,но все пак за 1 час,градско каране трябва да дигне на поне 70-80градуса,така си мисля.та затова питам,ако е отделно този датчик да си го поръчвам и него.благодаря предварително,на който ме светне по въпроса.
      __________________
      При тези температури и отворен термостат не може да загрее сменя се термостата но заедно с нещо се сменят и датчика ( датчиците) на термостата профилактично
      156 1,8 ТS 99
      Nissan Murano 2005

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
        колеги,къде се намира датчика който ми показва температурата на двигателя вътре на таблото,колкото и да загрее мотора си показва около 55 градуса.възможно ли е само датчика да е прецакан и аз да си мисля че колата не загрява достатъчно.или цялата работа си идва от термостата.или пък тоя датчик е на самия термостат.термостата ми е за смяна,това го знам,но все пак за 1 час,градско каране трябва да дигне на поне 70-80градуса,така си мисля.та затова питам,ако е отделно този датчик да си го поръчвам и него.благодаря предварително,на който ме светне по въпроса.
        __________________
        Ако парното ти духа хладко а не горещо си за термостат,аз го имам същия проблем
        Ex Alfa Romeo 156 2.0TS

        Comment


        • #5
          Моята и тя загрява супер бавно. Смених термостата и пак е същата работа няма оправия. А ако я карам леко само на обороти и 2часа няма да загрее. Става въпрос за 2.4 като загрее държи 70 градуса. Тъпа работа дали е нормално ?
          Last edited by Galeano; d.m.y г., 18:53.
          sigpic Alfasud/156 1.8ex
          156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

          Comment


          • #6
            хи

            Ами като си сменил термостата би трябвало вече всичко да ти е наред.ама защо ти отчита само 70 градуса.трябва да си отчита,като загрее,около 90 градуса,малко преди това.виж си датчика,червения,които е на самия термостат.И колата трябва да си загрява за 15 минути,не да влезе във температурен режим ами да си духа топло парното
            156 2,4jtd

            Comment


            • #7
              абе я да питам тука да не правя нова тема...
              Аз на старата кола дойде ли зимата й слагах едно картонче на решетката отпред да загрява по лесно,тва някой прави ли го на алфата?!
              Аlfa156 1.8TS 2000

              Comment


              • #8
                Тогава и аз да питам нещо:
                Вчера в студа ходих до Банкя да си налея вода, отиване и връщане около 25км., парното си духа топло но стрелката показва малко над 50 градуса???
                Alfa Romeo 156 1.8TS '99

                Comment


                • #9
                  като гледам имаме еднакви проблеми и всички сме за термостати,та аз пак да си попитам каде са датчиците на мойта алфа,гледам,гледам и невиждам дали и двата(единия) не са на самия термос.....?благодаря предварително,ако някой само ми каже така и така те там са(е)
                  156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                  147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                  159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от zimin Покажи съобщение
                    абе я да питам тука да не правя нова тема...
                    Аз на старата кола дойде ли зимата й слагах едно картонче на решетката отпред да загрява по лесно,тва някой прави ли го на алфата?!
                    Ако термостата ти не затваря или е заседнал отворен има резон в картончето. А дали е отворен се проверява лесно палиш караш и малко преди да стигне 70 градуса примерно спираш и пипаш радиатора ако е студен всичко е наред и няма нужда от картон ако е затоплен вече слагай картона или най добре сменяй термостата.
                    156 1,8 ТS 99
                    Nissan Murano 2005

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                      като гледам имаме еднакви проблеми и всички сме за термостати,та аз пак да си попитам каде са датчиците на мойта алфа,гледам,гледам и невиждам дали и двата(единия) не са на самия термос.....?благодаря предварително,ако някой само ми каже така и така те там са(е)
                      Датчика ти е в термостата, сменя се в комплект. По принцип дизелите си имат защита срещу прегряване и загряват по-бавничко, но като покараш повечко трябва да ти стигне 90 градуса и след това да ги държи.
                      Giulietta 1,6 JTDm 2013
                      156 SW 1,9 JTD 2003

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
                        Датчика ти е в термостата, сменя се в комплект. По принцип дизелите си имат защита срещу прегряване и загряват по-бавничко, но като покараш повечко трябва да ти стигне 90 градуса и след това да ги държи.
                        Що говорите глупости, как ще държи 90гр. като термостата на JTD започва да отваря на 78гр. а вън е -5 например????
                        sigpic
                        Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                        156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                        147 JTDm 140-Малката манекенка
                        GT- JTDm 150

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
                          Що говорите глупости, как ще държи 90гр. като термостата на JTD започва да отваря на 78гр. а вън е -5 например????
                          и колко градуса държи според теб?
                          Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
                            Що говорите глупости, как ще държи 90гр. като термостата на JTD започва да отваря на 78гр. а вън е -5 например????
                            Щото точно толкова държи в движение
                            Alfa Romeo 156 2.4 JTD...Alfa Romeo 155 2.0 8V TS Turbo... Alfa Romeo 75 2.0 TS...Powered By ...

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
                              Датчика ти е в термостата, сменя се в комплект. По принцип дизелите си имат защита срещу прегряване и загряват по-бавничко, но като покараш повечко трябва да ти стигне 90 градуса и след това да ги държи.
                              е тва ме интересувашеи ще следя с интерес форума,да се разберат колегите ,кога отваря и и при колко градуса,и кога затваря,понеже няма от каде да взема информация(всичко живо около мен карат немски коли),а нещо с епер...немога да се оправя
                              156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                              147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                              159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                              Comment

                              Working...
                              X